Informujemy mieszkańców, że w dniach od 3 do 14 października 2022 r. zostanie zorganizowany bezpłatny odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i odpadów wielkogabarytowych spod nieruchomości zamieszkałych, których właściciele złożyli deklaracje na odbiór odpadów komunalnych.
Odpady, które mogą zostać oddane w ramach prowadzonej zbiórki:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny posiadający wszystkie elementy techniczne, pochodzące z gospodarstw domowych,
- stoły, sofy, krzesła, szafy/szafki (bez szyb i luster),
- dywany, wózki dziecięce, materace, rowery, zabawki dużych rozmiarów,
- armatura sanitarna z włókien sztucznych.
Odpady, których nie można oddać w ramach prowadzonej zbiórki:
- odpady remontowo-budowlane w tym stare okna, ceramiczna armatura sanitarna,
- opony, części samochodowe,
- odpady zielone, np. gałęzie, trawa w workach,
- odpady zmieszane oraz odpady odbierane z posesji w systemie workowym (papier, szkło, plastik, odpady biodegradowalne),
- odpady pochodzące z działalności gospodarczej lub rolniczej,
UWAGA !!!
Odbiór odpadów sprzed posesji nastąpi po wcześniejszym zgłoszeniu adresu nieruchomości do tutejszego urzędu. Zgłoszenia należy dokonać na 7 dni przed planowanym terminem odbioru odpadów w poniższy sposób:
- telefonicznie po numerem 76 84 03 126 lub
- pisemnie na adres – Urząd Gminy w Lubinie ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin lub
- mailowo – odpady@ug.lubin.pl lub
- u sołtysa miejscowości.
Odpady należy wystawić przed posesję najpóźniej w dniu odbioru odpadów do godziny 6.00 rano.
Dokładny harmonogram można znaleźć w poniższym załączniku: