Zachęcamy do wypełnienia i złożenia w kancelarii Urzędu Gminy Lubin wniosków w sprawie nadania tytułu Wolontariusz Roku Gminy Lubin. Wolontariusze to osoby, które wyróżniają się swoją aktywnością i podejmują działania na rzecz naszych mieszkańców. Doceniane są przede wszystkim autorskie, innowacyjne pomysły, partnerstwo i wytrwałość.
Ten tytuł będzie dotyczył działań podejmowanych w mijającym roku i ważne jest by działania podejmowane przez zgłaszanych wolontariuszy miały charakter trwały, a dotychczasowe zaangażowanie w prace wolontariackie nie może być krótsze niż rok.
Rzeczowym wyrazem wyróżnienia jest statuetka i list gratulacyjny, zgodnie z regulaminem w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być przyznana nagroda rzeczowa.
Zgłoszenia do tego tytułu przyjmowane są do 31 października, mogą je dokonywać organizacje pozarządowe, jednostki organizacyjne gminy Lubin oraz osoby fizyczne w liczbie co najmniej 20 osób.
Laureatów wyłoni specjalna kapituła powołana przez wójta. Wyróżnienie będzie przyznane podczas specjalnej gali organizowanej z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariatu.
W załączeniu regulamin i wymagane dokumenty.
Regulamin – Zarządzenie nr 1168-2014 (PDF 197 KB)
Informacje-dotyczace-RODO (PDF 94,2 KB)