Centrum Projektów Cyfrowa Polska rozpoczęło nabór do Konkursu Grantowego pn. „Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. W związku z powyższym Wójt Gminy Lubin zaprasza rodziców uczniów oraz uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie Gminy Lubin do złożenia deklaracji uczestnictwa w programie celem określenia skali potrzeb gminy w przedmiotowym zakresie i podjęcia decyzji o uczestnictwie gminy w konkursie.
WARUNKI UDZIAŁU:
W ramach grantu zostanie zakupiony sprzęt komputerowy (komputer lub laptop wraz z oprogramowaniem o wartości do 3 500,00 zł) dla zadeklarowanego ucznia, który łącznie spełni następujące warunki udziału w programie:
- Dziecko/uczeń pełnoletni zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej.
- Dziecko/ uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/ opiekun prawny), osoby, która to pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Wskazane jest udokumentowanie tego faktu.
- Dziecko/ uczeń pełnoletni nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021) sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny, laptop, tablet) kupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
SPOSÓB APLIKOWANIA:
Do dnia 02.11.2021 r. należy dostarczyć wypełnione dokumenty będące podstawą zakwalifikowania do programu:
- Deklaracja udziału w programie.
- Oświadczenie dla rodzica/ opiekuna prawnego dziecka lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość (załącznik A.1 lub A.2)
- Oświadczenie rodzica/ opiekuna prawnego dziecka lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość (załącznik B.1 lub B.2) dotyczące dostępności do internetu.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Kopia dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia w danym PGR (warunek nie obligatoryjny).
W/w dokumenty, w wersji papierowej dla każdego dziecka odrębnie, należy złożyć (wskazany kontakt osobisty):
- a) dla uczniów ze szkół na terenie Gminy Lubin, prowadzonych przez Gminę Lubin – w sekretariacie szkoły,
- b) dla uczniów uczęszczających do szkół poza Gminą Lubin – w Urzędzie Gminy w Lubinie ul. Księcia Ludwika I nr 3, pokój nr 117
Uwaga!
Za datę złożenia w/w dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę wpływu do szkoły czy Urzędu Gminy w Lubinie a nie datę nadania przesyłki w urzędzie pocztowym
W przypadku pytań proszę o kontakt pod nr tel. 76 / 840 31 31
A.1 oświadczenie_rodzica opiekuna_prawnego
A.2 oświadczenie_osoby_składającej_oświadczenie_we_własnym_imieniu_
B.1 oświadczenie_rodzica_internet