Przypominamy, że od 1 stycznia tego roku ewidencjonowanie odpadów jest realizowane w systemie KT-PSZOK. Co oznacza zważenie każdej frakcji odpadów oddzielnie, a ich przyjęcie od mieszkańców odbywa się na podstawie Karty PSZOK lub tymczasowo na postawie oświadczenia.
Karta PSZOK, to zbliżeniowa karta, posiadająca indywidualny numer identyfikacyjny przypisany do właściciela nieruchomości. Jest wydawana na podstawie złożonego wniosku przez Urząd Gminy w Lubinie. W okresie przejściowym, który trwać będzie do 31.03.2025 r. możliwe jest oddawanie odpadów na PSZOK-i poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
Wnioski o wydanie kart dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych i położonych na terenie gminy Lubin, uprawniających do korzystania z Selektywnych Punktów Odpadów Komunalnych można pobierać w Urzędzie Gminy w Lubinie (pok. nr 8), w PSZOK-ach lub wydrukować korzystając z załączonych plików. Wnioski te należy składać w Urzędzie Gminy w Lubinie (pok. nr 3 kancelaria).
Do pobrania:
- Wniosek o wydanie karty nieruchomości wielorodzinnej (PDF, 156KB)
- Wniosek o wydanie karty nieruchomości jednorodzinnej (PDF, 115KB)
- Wniosek o wydanie duplikatu karty (PDF, 106 KB)
- Upoważnienie (PDF, 88 KB)